مدونة أنا مصري

الثلاثاء، 30 نوفمبر 2010

محضر تحرش

من كام يوم كنت في الغورية بأحضر عرض التنورة وحصل ان في واحد حيوان وابن ستين كلب لمس واحدة كانت قدامة وبعد العرض البنت (اسمها ماريان) طلّعت عين امه واخدناه ورحنا للظابط ومارضيش يعمل محضر وطلع انه مدرس عربي و دار علوم اسلامية وغيّر اقواله قدام العقيد يجي 4 مرات وف الاخر مارضيوش يعملوا المحضر بحجة ان الوقت اتأخر علي البنت والمحضر هياخد مش اقل من ساعتين (كانت الساعة 10 بليل) ولازم تيجي بكرة النيابة وقالها دي هيصة وشو وقلبت دماغ للبنت وكلمي حد من البيت يجي يقف معاكي .. انا كنت معاها انا واحد صحبي وف الاخر مشينا ومعملتش المحضر وهما قالوا قال ايه حيضربوه وسكتنونا بكام شتيمة للراجل (اصله طلع كمان متجوز) ولما قالولنا (انا و اندرو) نمشي عشان خلاص .. انا قلت لأ مش حمشي من غيرها .. وفعلا وصلناها لحد المترو ,, وبجد البنت دي جدعة جدا وجريئة جدا وياخسارة عليكي يا بلد .. أم الحكومة!\

بعني م الاخر كدة مُتحرش .. ومُتزوج وعنده عيال .. ودار علوم مدرس عربي .. علي كدة بقي كلهم من النوعية دي ولا ايه؟

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق